Klachten?
Bent u ontevreden over uw rit of heeft u een klacht over de reservering? Dan kunt u een klacht indienen bij ZOOV Klantenservice. Dit kan telefonisch (0543 – 543 545) of door het invullen van het klachtenformulier op deze pagina.
Klachtencommissie
Heeft u een klacht ingediend en bent u niet tevreden over de afhandeling? Dan kunt u met uw klacht terecht bij de Klachtencommissie van ZOOV. Hoe dit werkt, staat in artikel 4 van de klachtenprocedure en het Klachtenreglement van ZOOV.
De leden van de Klachtencommissie zijn onafhankelijk. Dit betekent dat zij niet bij ZOOV werken. Zij werken ook niet bij de gemeente Aalten, Berkelland, Bronckhorst, Doetinchem, Oude IJsselstreek, Oost Gelre en Winterswijk. De Klachtencommissie bekijkt of uw klacht terecht is. De leden van deze commissie willen graag dat er een oplossing wordt bereikt.
De Klachtencommissie gaat zorgvuldig om met alle informatie die de commissie krijgt. Is de informatie vertrouwelijk? Of vermoedt de Klachtencommissie dat de informatie vertrouwelijk is? Dan houden ze de informatie strikt geheim.