Reizen met ZOOV tijdens de feestdagen
ZOOV Op Maat
Reserveer uw kerstrit drie dagen van te voren
Reist u tijdens de kerstdagen met ZOOV Op Maat? Houdt u er dan rekening mee dat er op deze dagen minder taxi’s beschikbaar zijn dan anders.
Wij adviseren u om uw rit drie dagen van te voren te reserveren als u tijdens de kerstdagen met ZOOV Op Maat ergens naartoe wilt.
Reserveert u later, dan kunnen we de rit misschien niet uitvoeren op het tijdstip dat u graag wilt.
Vaste ritten in ZOOV Op Maat op feestdagen geannuleerd
Heeft u vaste ritten in ZOOV Op Maat gereserveerd? Als een vaste rit op een feestdag valt, wordt deze rit automatisch geannuleerd.
De komende feestdagen zijn 1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag.
Wilt u een vaste rit tijdens de feestdagen wel door laten gaan? Geeft u dit dan op tijd door aan ZOOV Op Maat via 0900 - 9874.
Reistijden in ZOOV Op Maat tijdens de feestdagen
Tijdens 1e en 2e Kerstdag rijdt ZOOV Op Maat volgens de gebruikelijke tijden. Op Oudejaarsdag rijdt ZOOV Op Maat tot 20.00 uur.
Heeft u een Wmo-indicatie voor ZOOV Op Maat en reist u in een rolstoel?
Dan is het wel mogelijk om op Nieuwjaarsnacht tussen 1.00 en 2.00 uur naar huis te reizen.
Let op: deze rit moet uiterlijk 24 december 2024 zijn gereserveerd.
Bereikbaarheid ZOOV Op Maat
Het callcenter van ZOOV Op Maat is tijdens de komende feestdagen op de gebruikelijke tijden geopend. ZOOV Op Maat is te bereiken via telefoonnummer 0900-9874.
Ook kunt u uw rit via Mijn ZOOV op www.zoov.nl of via de app reserveren.
ZOOV Klantenservice
ZOOV Klantenservice is tijdens de feestdagen (1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag) niet bereikbaar.
Daarnaast is ZOOV Klantenservice korter geopend op dinsdag 24 december (tot 16.00 uur) en dinsdag 31 december (tot 12.00 uur).
ZOOV Klantenservice is verder geopend op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0543-543 545.
Namens alle medewerkers wenst ZOOV u alvast prettige feestdagen!